Velkoobchod

 

Jak začít, když chci u Vás nakupovat velkoobchodně?

Zaregistrujete se u nás včetně všech fakturačních údajů: https://www.ledakce.cz/registrace/. Následně Vám bude účet zkontrolován a přidělen VO ceník. Ceny, které uvidíte na e-shopu jsou již Vaše dle ceníku, abyste nemuseli prokousávat katalogy a ceníky.

Může u Vás veľkoobchodně nakupovat každý?

Ne, velkoobchod nabízíme zákazníkům, kteří chtějí navázat dlouhodobou spolupráci a plánují pravidelné odběry. Zároveň je určen pro obchody na další prodej, případně elektrikáře a podobně. Při autorizaci účtu ověřujeme, čím se zabýváte.

Máte jednotný VO cenník?

Máme 3 třídy ceníků, A, E a S.

Třída A je pro elektrikáře, menší obchody. Kvartální odběr cca 30 000 Kč.

Třída E je určena větším odběratelům, kteří nakupují na úrovni minimálně 100 000 Kč kvartálně.

Třída S je určena těm největším odběratelům, případně na speciální projekty.

Máte určenou minimální hodnotu objednávky?

Ano, velkoobchodní objednávky by měly být nad 5000 Kč bez DPH. Samozřejmě, že když Vám něco třeba narychlo, tak Vám vyhovíme a pošleme. Pro běžné nákupy ale platí zmíněná minimální hodnota.

Jaké jsou platební podmínky?

Možnosti platby jsou 3:
a, převodem na základě předfaktury
b, platba online kartou, resp. služby jako paypal, Google Pay (pozor na plátcovství daňe)
c, platba dobírkou

Dá se u Vás nakupovat na fakturu?

Samozřejmě ano, ale po delší spolupráci a vzájemné individuální dohodě. Jedná se spíše o výjimku.

Jaká je cena přepravy?

Cenu přepravy vypočítává systém na základě hmotnosti objednaného zboží:
0-10 Kg = 129 Kč
10-30 Kg = 259 Kč
30+ Kg = 15 €
 = 389 Kč

Jak funguje záruka a reklamace?

Záruka z naší strany platí od momentu prodeje Vašemu zákazníkovi, podle toho, jak je uvedeno na výrobku, od 2 do 5 let. Ideální je nám jednou za čas poslat defektní výrobky, které se Vám nasbírali. Reklamace probíhá stejným způsobem, jak je nejlépe i pro koncového zákazníka. Měníme vadné výrobky kus za kus, případně hledáme alternativu, jiný model. V případě, že výrobek neumíme nahradit, vystavíme dobropis a kupní cenu Vám samozřejmě vrátíme.

Jaký je termín dodání v případě, že nemáte na skladě dostatečný počet kusů?

Zboží nám od našeho dodavatele chodí pravidelně každý týden, většinou v pondělí nebo úterý. Většinou tedy na zboží čekáte přibližně týden.

Mohu Vám nesprávné zakoupené zboží vrátit?

Pokud se jedná o běžný zboží, vždy se umíme dohodnout, že ho vezmeme zpět a peníze Vám vrátíme, případně vyměníme za jiné zboží, chápeme, že zákazník Vám může něco odmítnout. V případě, že je to zboží speciální, maloobrátkový, který jsme víceméně objednávali jen pro Vás, bohužel takovou možnost neposkytneme.

 

  ZÁKAZNÍCI:

 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
Image
ROCK CAFÉ RIGA
Image
Image
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
 
Image
 
Image
Image
 
Image
 
Image
 
 
Image
 
Image
Image
 
Image
 
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
 
Image
 
 
Provozovatel webu LEDart s.r.o. jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu soubory cookies pro zlepšování prostředí webových stránek, pro analytické účely a pro cílenou reklamu.
Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Další informace